Fenerbahçe Yönetimi Fenerbahçeli Kadınlar Derneği’nin Yaza Merhaba Yemeğine Katıldı
Fenerbahçeli Kadınlar Derneği Yaza Merhaba Yemeği
Fenerbahçeli Kadınlar Derneği tarafından Kalamış’ta organize edilen Yaza Merhaba Yemeği, dernek üyeleri ve Fenerbahçe Spor Kulübü Yönetim Kurulu Üyelerinin katılımıyla gerçekleştirildi.
Kalamış’ta bulunan bir restoranda düzenlenen geleneksel buluşmaya, Fenerbahçeli Kadınlar Derneği üyelerinin yanı sıra Fenerbahçe Spor Kulübü Yönetim Kurulu Üyeleri Volkan Akan ve Yasemin Babayiğit katılım gösterdi. Organizasyon, derneğin gelecek dönem faaliyetleri öncesinde üyeleri bir araya getirdi.
Başkan Aziz Yıldırım’dan Geceye Özel Mektup
Etkinlik, Fenerbahçeli Kadınlar Derneği Başkanı Gülsüm Temelli Özel’in gerçekleştirdiği açılış konuşmasıyla başladı. Ardından yönetim kurulu üyeleri Volkan Akan ve Yasemin Babayiğit de kürsüye çıkarak dernek üyelerine hitaben birer konuşma yaptı.
Yoğun çalışma programı nedeniyle organizasyonda yer alamayan Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım, geceye yazılı bir mesaj gönderdi. Başkan Yıldırım’ın kaleme aldığı mektup, Dernek Başkanı Gülsüm Temelli Özel tarafından konuklara okundu.
Yönetimden Dernek Başkanına Forma Takdimi
Protokol konuşmalarının tamamlanmasının akabinde, kulüp ile dernek arasındaki koordinasyonu simgeleyen bir hediyeleşme töreni düzenlendi. Yönetim Kurulu Üyeleri Volkan Akan ve Yasemin Babayiğit, Fenerbahçeli Kadınlar Derneği Başkanı Gülsüm Temelli Özel’e organizasyonun anısına ismine özel hazırlanan Fenerbahçe forması takdim etti. Gecenin kalan bölümünde dernek üyeleri güncel projeler hakkında fikir alışverişinde bulundu.

